« سایه جنگاهمیت سرسبزی و طبیعت از منظر اسلام »


تلویزیون روشن بود، کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری«مدظله العالی» در آغاز سال جدید را نشان می داد.ایشان در قسمتی از صحبتشان امسال را به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری نمودند، چه دلنشین است کلامتان آقا، آنگاه که آهنگ صدایتان به گوشمان می رسد ناخودآگاه مجذوب کلام شیوایتان می شویم.
چند دقیقه که گذشت نوبت به پخش پیام های بازرگانی رسید، پشت هم از چهار کالای خارجی تبلیغ شد و پس از تبلیغ از یک کالای داخلی پیام های بازرگانی به پایان رسید. گفتنش خالی از لطف نیست که در دو مورد از همین پیام ها حتی تصاویر کلیپ تبلیغی هم ساخت ایران نبودند.
آقای من دعا کن برای ما خارجی پسندها، چند سالی است که شما سخن از جهاد اقتصادی گفتید و ما … . ما را اهل جهاد نیافتید، برداشت من این است که با خود گفتید اینها مرد جهاد نیستند، آن ها را دعوت به مقاومت می کنم، آقایم! آخر ما مرد دفاع هم نیستیم.
از کودکی ام را که به یاد می آورم هیچ گاه مقصر نبوده ام، حالا هم جنس داخلی کیفیت ندارد تقصیر ما نیست که مجذوب اجناس خارجی هستیم.
نوشته شده توسط: رهرو


موضوعات: دلنوشته
   یکشنبه 17 اردیبهشت 1396
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از:  
فاطمه لك زائي
5 stars

http://bazigaran-haghighi.kowsarblog.ir/
احسنت تبارک الله

1396/02/21 @ 16:26
نظر از: اقای تنها... [عضو] 

باسلام
موفق باشید
منتظر حضورشما دوست عزیز

1396/02/19 @ 20:45
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

با سلام و احترام
ضمن تشکر مطلب شما در منتخب ها درج گردید.
موفق باشید.
———-
مقام معظم رهبری: 21 تیر 1378
«جوانان عزیز! شما امیدهای انقلاب و اسلامید. رفتار شما می‌تواند این مملکت را در جهت شکوفایی، با سرعت به پیش ببرد. وقتی جوان مملکت هوشیارانه، با تدبیر، با حلم و با توجه به موقعیتها، حرف بزند و تصمیم بگیرد و عمل کند، کشور گلستان خواهد شد. وقتی هیجانات کور، پا وسط بگذارند، دشمن فورا استفاده خواهد کرد. بارها گفته‌ام، باز هم تکرار می‌کنم؛ من معتقدم که جوان مملکت بایستی در همه‌ی میدانها حضور و آمادگی داشته باشد؛ منتها با انضباط. »

1396/02/18 @ 11:53


فرم در حال بارگذاری ...